Tuesday, February 28, 2012

Son favorilerim

 Bu sezon hem yaka hem de demir tasmalar moda.Bu yaka şeklindeki kolyeyi uzun zaman herşeyde kullanacak gibi görünüyorum.Kendisini Accessorizeda bulabilrsiniz.
 Çantanın uçuk pembesini aldım ben.Çok şeker değil mi ? (Topshop)
 Bu t-shirt ü yabancı bir blog da gezinirken görmüştüm.Fakat nerde satıldığını bilmiyordum.Kendisi H&M de karşıma çıkınca askıdan aldığım gibi kasaya gittim.Arka kısmı siyah düğmeli ve yüksek bel bir jean ile harika duruyor.
 Plajdaki en büyük havam!Accessorizedan geçen yaz almıştım ama bu sezonda farklı modelleri dahil sizde bir adet edinebilrsiniz.
 Bu ojenin aynısından henüz bulamadım :( gören duyan olursa lütfen haber verin.Fakat benzeri flormarda mevcut.

İşte bu ! İşte bu! İşte bu! Urbanears kulaklıklar.Hemde kırmızı.Waouww! Fiyatı 159tl ve D&R mağazalarında bulabilrsiniz.Bana doğum günü hediyesi olarak geldi!İyikide geldi.Artık yürüyüşlerim çok havalı geçiyor. 


Bu t-shirt Forever New yaz koleksiyonundan.Çok hoş bir kesimi var.Özellikle pilelerine bayıldım.Hem gece hem gündüz kullanılabilir.Arkasındada fermuar detayı var.Buda benim doğum günü kutlamamdan bir kare :)
Son olarak patilerimi göstermek istedim sizlere.Bu ne ya ? diyebilirsiniz.Ama tasarım turşusu diyorki bunlar çok patlayacak.Belki bu kış olmadı ama önümüzdeki kış her renk tüylü kar patileri ile karşılaşabilirsiniz.Spor mağazalarında bulmak mümkün.

No comments:

Post a Comment