Monday, March 5, 2012

Bir öneri daha ...

Bildiğiniz gibi ayaklar ve eller bir bayanın en özen göstermesi gereken yerlerindendir.Topuğu çatlamış bir ayak ve kurumuş eller ne yaparsak yapalım bizi bakımsız göstermeye yetiyorlar.
Piyasa bu sorunu cözmeye yönelik sürü sepet ürünle kaynıyorken hangisine inanıp hangisini kullanmamız gerektiğini şaşırıyoruz.
Ben bağdat caddesine yakın oturuyorum.Geçen ay şöyle bir tur atayım bakayım nerde ne var diye gezinirken Suadiye'de yeni açılan ve bir Shaya markası olduğunu bildiğim Bath&Body Works adlı mağazanın essiz büyüsü içinde buldum kendimi.Reyon reyon gezdim.Kokladım,denedim,testerlara dadandım.Taktım sepetimi koluma gittim doğruca kasaya.Tam ödeme yapacağım sırada arkadan annemin sesini duydum.'Ayak için özel kreminiz de varmı ? ' diyordu.Fırsatı bilen yine sevgili satış danışmanı başladı ürünü anlattıkça anlatmaya yine.Aslında ben sevmiyorum bu işimi çok seviyorum ayaklarında çalışıpta prim kazanmaya çalışan satış danışmanlarını.(Bende 6 ay boyunca bu işi yaptım malesefki ordan biliyorum illa bir göze girme çabası bir müşteriye çok ilgiliyim ayakları.ee mecbursun! )
Neyse ben yine aldım bir deneyim nolcakkiiiiiii diyerekten.
Eve dönüü yeni aldığm mis kokulu ürünlerimle bıcı bıcımı yaptıktan sonra sürdüm patilerime yeni aldığım kremimi üstünede çektim çoraplarımı ki iyice emsin diye.Yaklaşık bir saat sonra...
Aman Tanrımmmmmmmmmmm bu neeeee.Bunlar benim olamaz!!!diye başladım bağırmaya.
26 yaşındayım ve 26 yıldır hiç bukadar bebek poposu gibi ayaklarım olmamıştı.Hatta eminim bebekken bile bukadar yumoş değillerdir.Ogün bu gündür haftada bir sürer dinlenmeye bırakırım patilerimi.
Teşekkürler anne:) Teşekkürler işini çok seven satış danışmanı arkadaşım :) Teşekkürler BBW :)


Buda el kremi.

No comments:

Post a Comment