Thursday, March 22, 2012

Get the Look 2

Geçen gün kendime mağaza karıştırırken minik dantel bir şort aldım.Hem yine şort düşkünlüğümden hemde dantel olmasından dolayı beni çok çekti ve çokta yakıştığını düşünüyorum.
Peki böyle bir şeyi nasıl kombileyebilirim diyorsanız buyrun...






Bu şortların üzerine salaş tshirtler çok daha tarz duruyor.Üzerine deri ceket yada kot cekette olabilirsiniz.Altına ise renkli bir ayakkabı seçtim.Atletimizin kalbine uyumlu olsun diye kırmızı topuklu ayakkabıyı koydum.Bu giysi ile gece istediğiniz yere gidebilirsiniz.Ayrıca aynı kombini altına spor ayakkabı (toms olabılır) ile de kullanabilirsiniz.

















Aksesuar olarak bu taşlı çantaya bayıldım.Ayakkabı ile çantanın uyumsuz olmasını savunanlardanım.Birebir uyumluluk yerine detaylarda uyumluluk göstermek çok daha çekici.Ayakkabın kırmızısı atletin kırmızı ile uyum sağlarken çantanın siyahı şorta,sarıları ise kolyemize uyum sağlayacaktır.
Eğer siyah bir ayakkabı kullanırsanız altına elinizde kırmızı yada sadece sarı renkte bir çanta kullanabilirsiniz.

1 comment:

  1. Hi it's me, I am also visiting this web page daily, this site iis really fastidious
    and thhe users are really sharing pleasant thoughts.

    Take a look at my blog post: blog making

    ReplyDelete