Thursday, March 8, 2012

Konu güzellik ise ...

Ben yıllarca makyaj yapmak nedir bilmezdim.Yüzüme pudra allık gözüme far sürmemiştim.Sonra bir gün gözüme eyeliner çekmeye çalıştım.İlk denemelerim hep başarısız geçti ama baktım sonra elim alışıyor bakkala çakkala eyelinersız çıkmaz oldum.
Sonra dedim elmacık kemiklerim çıksın yaa biraz ortaya.Aldım pembiş allığı sürdüm yanaklarıma.Sonra turuncusu kahvesi derken çekmeçe doldu.Böyle böyle zaman geçerken birzaman sonra bu eyeliner çekmek beni benden aldı.Tamda o sırada çok sevgili arkaşadaşım güzellik uzamanı olup çıktı.Dedi 'gel mük sana bunun kalıcısını yapayımmmm'.Allah dedim hiç itiraz etmedim.Çok ağladım.Şiştim balık göz oldum he bide öyle işe bile gittim ama sonuç mükemmelooo oldu diyebilirim.İşte bunlar benim gözlerim ve 8 yıl boyunca gözümde bu güzel eyeliner ile gezeceğim.

Şimdi biraz kendisinden bahsetmek istiyorum.Ceylin Arpakuş canım arkadaşım öncesinde Türkiye makyaj birincisi olmuştur.Buda yarışma esnasından bir kare.Fıstık yahu ne makyaja ne başka birşeye ihtiyaçı bile yok =)
Bu gelen başarının ardından kariyerine kalıcı makyaj eğitimi alarak devam etti ve ( hocası hiç kusura bakmasın=p) boynuz kulağı geçti.Güzellik dünyasının artık yeni ve aranın ismi olmuştu.
Kalıcı eyeliner,dudak kontörü,kalıcı kaş yapmasının yanı sıra kirpik perması da yapıyor.(benimkillerdee.yukarıdaki fotografta kirpiklerimede bakınız nasılda  kırvrıklar)
Ayrıca gelin makyajı yapmaktada üstüne yoktur.

 Bu bir kaş uygulamasının aşama aşama resmidir.Bence çok doğal önemli olanda bu zaten!

Buda gelin makyajı uygulamasıdır.Bende istiyorum =)


Kendisine nasıl ulaşırım?Nekadar yapıyor?Nekadar zamanda yapıyor? gibi sorularınız için,

                  

Cep telefonu:5363082830



Buda en sevdiğim fotomuzz:)



No comments:

Post a Comment