Thursday, March 1, 2012

Rimel tavsiyesi



Benim kirpikleri kısa ve aşağı doğru.Hoş perma yaptırdıktan sonra daha bir güzel oldular.Bugüne kadar bir çok maskara kullandım.Bazılarından memnun kaldım uzun sure kullandım.YSL,Dior,Lancome gibi markalara çok para yatırdığımı biliyorum.
Bugün arkadaşımın tavsiyesi üzerine pudra almak için flormar mağazasına gittim.Sevgili satış elemanı şuna ihtiyacınız varmı yok bu ürün yeni geldi falan fıstık diye peşimde dolanmaya başladı.Sonra aşağıda gördüğünüz rimeli çıkarttı.
Bu rimel pilli ve döner başlıklı.Sizin hiçbirşey yapmanıza gerek kalmıyor.Üzerindeki minik tuşa basıyorsunuz ve kirpikleriniz tek tek ve dolgun bir şekilde kaşlarınıza doğru havaya kalkıyor.Hemen dedim hemen alıyorum!
Fiyatını ise 20 TL.Şaka olmalı!
Kaçırmayın derim.

Flormar ROTATING


No comments:

Post a Comment