Friday, April 20, 2012

Alisveris cilginligi son gaz..

Buaralar neler yaptim nereden neler aldim hepsini paylasmak istiyorumm:)

İlk başta çok çok uzun zaman aradığım ojeden buldum.
Altın sarısı!!Kesinlikle harika ama bir oje için el yakan cinsten.Aslında kendisi bir oje değil.Folyo olarak geçiyor.Tutkalı var.Oda ayrı para:) İlk başta tırnak üstüne tutkalı sürüp daha sonra folyodan azcık keserek tırnak üzerinize bir sünger yardımı ile yapıştıyorsunuz ve ortaya bu görüntü çıkıyor.Harika değilmii???
Asos Asos ah iyiki varsın!!!
Hem ucuzsun 
Hem güzel
Hemde hızlı
=)
Birkaç parça aksesuar edindim.


Bu yüzüğee ölürüm ya:))Ölçü tutturamamışım ama olsun :)


Bir arkadaşım bileklikler yapmaya başlamış.Fotolarınıda gitmiş koymuş facebooka.Görünce dayanamadım renklerine tutuldum ve hemen aldımm:) bütün yaz kolumda duracağına eminim
Sonunda o çok istediğim çok beklediğim Oysho babetlerimde gelmiş.Eski bir Oysho çalışanı olduğum için neyin nezaman mağazaya geleceğinin haberini alabiliyorum ya o beni çok mutlu ediyor:)
Bu aşagıda gördüğünüz babetleri ise öyle bir yürüken gördüm Bambi'de.Pekte sevmem oranın ayakkabılarını ama beni çeken renkler oldu.Tam sezon renkleri ve sivri burun oluşu beni cezbetti.Ayrıca çokta rahat ve ucuzlar:)
Pull and Bear candır!Hayattır!Yaz çantamda böylelikle hazırdır!
Dantel modasına bende kapıldım ve bu şorta bayıldım.Ben daha yüksek bel olrak kullanıyorum tabiki(stradıvarius) 

vee son olarak Zara*Trf'den aldığım salvarım.Ben geçen sene bütün yazımı bu tarz şalvar üstüne bir salaş atlet ve altına parmak arası terliklerimle geçirdim.Şimdi heryerdeler!Bu şalvarı giyip çıktığımda ise biliyorumki rahat 5 kişiyle pişti olucam ama napim dayanamadım.






1 comment:

  1. :)) hepsi çok tatlı, güle güle kullan!
    Burcu

    http://girlielittlethings.blogspot.com/

    ReplyDelete