Monday, April 2, 2012

Bunlarıda ben yaptım..

Bu  evde kullanmadığımız bir abajurun başıydı.Kenarlarında ne vardı şuan tam hatırlıyamıyorum.Sizde herhangi bir kumaşı alıp serit halinde etrafından geçebilirsiniz.Ben dikmeyi tercih ettim ama yapıştrmada yapabilirsiniz.Boncunları ise önceden minik halkalar ile tuturarak hazırladım ve sonra eşit aralıklar halinde kumaşa tutturdum.Tam şenlik havası :)

Eski zaman filmlerinde hep görürürüz minik elde taşınan bavulları.Bende bunu uzun arayışlar sonrasında bir 2.el mağazasından aldım.Çok pis ve kötü durumdaydı.Yıkadıktan sonra biraz kendine geldi.Daha sonra paslanmış olan demir kilitlerini siyah boya alıp boyadım.Üzerine elime geçen ve hoşuma giden stikerları yapıştırıyorum.Bu tamamen bana özel bir bavul artık ve gerçekten biyere giderken bunu aldığımda bütün gözler onun üzerinde oluyor.(bakınız:kedimde çantayı inceliyor)

Bu eskiden tahta üzeri fil desenli bir kutuydu.Benimde takılarımı koymak için büyükçe bir kutuya ihtiyacım vardı.Odamda leopar koltuğuma uyumlu olsun diye bu kumaş parçasını aldım ve silikon ile yapıştırdım.Eski halinden eser kalmadı:) 

2 comments:

  1. Ellerine sağlık, herşeyi çok güzel değerlendirmişsin, tebrikler:)

    ReplyDelete