Friday, April 27, 2012

Derya'nın Dünyasına konuk oldum

Yaklaşık 2 hafta önce KanalTürk sitesi üzerinden Derya Baykal'ın programına başvuru yapmıştım.Dün sabah 11de tanımadığım bir telefon üzerine uyandım ve kanaldan aranıyordum.Dediler yarın gelirmisin dedimki yarın cok erken olmazmı..Çünkü kendimi hiç hazır hissetmiyordum ama bu şansıda kaçıramazdım.Tamam dedim geliyorum.Dün gece nasıl uyudum bilmiyorum.Sabah uyandığımda giyinip süslenip hemen çıktım.Annemde benimle birlikte geldi.O heyecanla oraya gidemezdim çünkü biliyorum kesin yolda vazgeçip eve dönerdim:)
Kanala girdikten sonra hemen makyaj odasına aldılar.Saçlarım yapıldı bir yandanda.Sürekli birileri geliyor gidiyor.Her yakaladığıma soruyorum nasıl olucak ne yapmam gerek diye.Bendeki heyecanı gördüler tabi:)Zaman yaklaitıkça kalp atışlarım bile hızladı..
Abartmıyorum!!!
Ben kiiiiiiiii topluluk önünde konuşmaktan nefret eden ben!Okulda cevabını bildiğim soruya bile utançımdan cevap vermeyen ben tv'de canlı yayına çıkıyorum!Bak bak..Ne gelişme bu bendeki..He birde Radyo-tv-sinema okumuşum.Formatlar nedir,ne nasıl işler herşeyden haberdarım.Kamera ve mikrafon ile içli dışlı koskoca 4 sene geçirmişim.Ama her projede ya klask montajda 'Müge Mepa' yada kamerada olduğum için kamera önüne pek alışkın değildim.
E artık dakikalar kala anladımki korkunun ecele faydası yok.Herşey iyi olucak güzel olucak dedim amannn boşver yaaa dedim çıktım sahneye:) Hiçte birşey yokmuş.Herşey oraya çıkana kadarmış:)Çok çok keyif aldım.İyiki yaptım!Yine yaparım.Ohhh canıma değsin :)
















2 comments:

  1. Gerçekten çok heycanlı olmalıı :) İzledim bende o günkü programı yakaların çok güzel bu arada başarılarının devamını dilerimm :)

    www.hergnyenikombin.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Evett cok heyecanlıydıı ama bırokadar da keyıflıı :))
    cok tesekkur ederımmm :)

    ReplyDelete