Wednesday, April 11, 2012

Evde internet giderse..

Merhabaaa
4 gündür aklım hep burdaa!
Neden derseniz başlıktanda anlayacağınız gibi evde bir internet krizi yaşanıyor.
Hergün düzenli olarak arada sırada giden internetimiz bir kesildi o kesiliş..Ama sebebi borçmuş arızaymış falan değil.Arıyoruz bir sorun yok diyorlar.Açıp kapayın kendine gelir diyorlar.Yok biz burdan halletcez diyorlar..o parçayı değişin bu parçayı şuraya takın falan derken en son kendimi saçlarımı yolarken buldum.Yaşadığım sinirim yanında ciddi anlamd bir sıkıntıda yaşadım.Ve düşündüm eskiden biz ne yapıyormuşuz?
Ben orta okuldaydım eve ilk internet bağlandığında.Bir tek abimin odasında bilgisayar vardı.Benim yaş grubum olanlar bilirler o bağlanırken dıııırtt dıdıdıdın dııııı diye uzun çalan sesleri.Ozamanlar bukadar vakit geçirmezdik ki bilgisayar başında.Belli zamanlarda açılır belli zamanlarda kapanırdı.Hele ki gece 12 den sonra bilgisayar başında yakalanalım işte ozaman kıyametler kopardı evde.
Şimdi hayatımız olmuş internet.Doğru değilmi ama.Burda yaşıyoruz.Burda dile getiriyoruz herşeyi.Burada gösteriyoruz marifetlerimizi.Fotograflarımızı burada paylaşıyoruz.Burada buluyoruz eski dostlarımızı.
Cep telefonunda bile 7/24 internet varken evde olmaması ne büyük bir facia.Annemle ortak kullandığımız ipad'miz var.Allahtanki almışız diyip duruyoruz 4 gündür.Ama ordanda herşey halledilmiyorki herşeyim bu laptopta..
Birde ben iş yapıyorum.Arıyorlar 'müge hanım şu yakanın fotografını yollarmısınız?' 'müge hanım sizin yakalar yayınlandı bakabilirsiniz?' bla bla bla..
Bir ara laptopu alıp abimin yanında yaşamayı bile düşündüm.Baktım olmuyor bizim sitenin yönetimine indim.Hemde terliklerim ve pijamalarımla:)Adamlar orda toplantı yapıyor ben ise bir köşede oturmuş işlerimi halletmek için uğraşıyorum.Tabi bir kulağımda onlarda :)
Şuan ise komşudan bağlanıyorum.Arada sırada açınca hemen bağlanıveiyoruz.Fırsat bu fırsat sizi durumlardan haberdar edeyim dedim.Sevgili komşucuyum.İnternetinden otlandığım için kusura bakma ama yarın tamire gelicekler ve sorun giderilirse bir daha senden bağlanıp hırsızlık yapmayacağım:)

No comments:

Post a Comment