Friday, June 15, 2012

Cicibici yakalar

Belli başlı karakterler herzaman çok sevilmiştir.Özellikle Mickey-Minnie 2lisini sevmeyene rastlamadım daha:) Kitty ie biraz göreceli yani hiç sevmeyende var,çok sevende birde hiç sevmem deyip her gördüğü Kitty'li eşyaya saldıran:)Bende bu sevimli karakterleri yakalarıma taşıdım.Farklılık yaratmak herzaman iyidir.
2 renklı yakama uyguladığım Kitty pek şeker oldu bencee

Mickeyi ağırladığım bu siyah yakayı hertürlü giysinizde rahatlıkla kombinleyebilirsiniz.

Bu çiçek desenli kumaşı gördüğümde dayanamayıp hemen aldım.Süsleme gereğide duymadım çünkü bu şekilde hem daha sade hemde daha kullanışı oldu.

Üzeri farklı renk ve desenlerdeki bu kumaştan çoçuksu bir yaka yaptım.İçini ise jean kumaşı kullandım.

snoopy yehuuu çok severimm :))
Yine 2 renk kullarak beyaz kısmında şirin pembe çileğimi kullandım :)

İşte koleksiyondaki favorim!Şirinmi şirin Minniemi çok sevdiğim puantiyeli kumaşım üzerinde kullandım.İçini ise düz pembe kullandım.

Ayrıca bu yakaların bir özelliğide şu oldu,içlerini farklı renk kullandığım için tersini çevirip düz renkte kullanabilirsiniz.

Sipariş vermek için mugemepa@gmail.com'a mail atabilirsiniz.

FACEBOOK: www.facebook.com/muksstore

TWITTER: muksstore

No comments:

Post a Comment