Monday, July 9, 2012

Yeni DIY projelerim

Sürekli olarak yeni ve değişik şeyler tasarlamanın peşinde oluşumdan dolayı geçenlerde aklıma gelen bir fikri hayata geçirdim.
Pembiş etek arayışımda aslnda bu model birşey yoktu ama gördüğümde okadar beğendimki 'İşte bu' dedim :)
Kemer kısmına kendi yaptığım fiyonk şeklindeki kokoş süsümü yerleştirdikten sonra ortaya çıkan görüntüler bunlar..

Sipariş ve bilgi için mugemepa@gmail.com'a mail atabilirsinizzz :)))
Bu projelerin devamı son hızla geliyorrr beni izlemeye devam edinnn :))





Birde bu İphone 4 kılıfı var.Bir sitede görmüştüm buna benze bir model çok hoşuma gitmişti.
Blackberry ci olmama rağmen iphone kılıfları okadar güzel ve çeşitli oluyorki bakmadan duramıyorum.
Buda benden bir çeşit olsun :)


1 comment:

  1. eteğin çok güzel canım sanada çok yakışmış gerçekten ayakkabıların ise harika uyum olmuş o güzelim ayaklarında fıstık gibi gözüküyorlar

    ReplyDelete