Sunday, September 2, 2012

Yaka'larda KuruKafa modası :)

Nerden çıktı bu Kuru kafalar nezaman moda oldu bukadar :)
Başta pek ısınamayanlar grubundan iken şimdi nerde kuru kafa görsem saldıranlar gurubundan oldum.
E haliyle de modanın değişen hızlı akımından etkilenerek kurukuru kafaları yaka'lara uyarladım.Hatta birtanesinide kendime ayırıp tepetepe kullandım :)
Birde bileklikler yaptım ki ah pek bir şeker oldular.Neon renkli bilekliklerden bütün arkadaşlarıma hediye ettim ve bunların yanında sipariş üzerine hala yapmaya devam etmekteyim.





Bebe yaka formunda olanlar deridir :)

Boyunda nasıl duruyorlar dersenizz ..
*
*




Bu yakaları Bağdat caddesi Merry Go Round & Quqla'da bulabilirsiniz.
Ayrıca online olarakta satın alabilirsiniz.
Sadece Modapik için özeller :)

http://modapik.com/tasarimcilar/muge-mepa/1
Bu yakayıda kendime ayırdım ve bayramda kullandım :) 

Bunlarda neon kurufaları bilekliklerim.Fiyatları 15 tl ve sipariş üzerine yapabilmekteyim :)

İletişim için
mugemepa@gmail.com


No comments:

Post a Comment