Wednesday, March 26, 2014

Blogger Bazaar #5 ardından...

5.si düzenlenen Blogger Bazaar etkinliği bu pazar son buldu.Öncelikle standımı ziyaret eden herkese bol öpücüklü teşekkürlerimi iletirim.
Gelmeyen/kaçıran yada gelemeyenler nasıl geçti diye merak ediyorsa şöyle anlatabilirim.
Sabah saat 8 gibi uyanıp kahvaltının ardından malı mülkü arabaya yükleyip annemle yola koyulduk.Başka bir şey için uyanmış olsan o saate muhtemelen asık suratımdan geçilmiyor olurdu ama ilk defa katılacağım bu etkinlik için baya can atarak saat 9.30 gibi Lutfi Kırdar'a ulaştım.Sevgili Selin kapıda beni karşıladı ve masamı gösterdi.Ardından bavuldan çıkarttığım ürünlerimi masamıza özenle yerleştirdik.Hem daha önceden sizinle paylaştığım tasarım ürünler hemde 2.el giysilerimizi satışa çıkarttık.Saat 11. 00 gibi başlayan etkinlik saat 13.00 civarında baya bir kalabalıklaşmaya başladı.Duyan gelmiş,duymayanı ise duyup görenler koluna takıp tekrardan getirmiş.Buna sahidim :)
Sağımda solumda önümde arkamda öyle güzel insanlar vardıki biribimizi tanıyalım tanımayalım hepimiz tebessüm içindeydik.Bu arada benimle birlikte 42 blogger katılımında gerçekleşti etkinlik ve sayı olarak ilk defa bukadar çokmuşuz.
Müzikler,ortam,ziyaretciler,takılımcılar herkes ve herşey birbirinden keyifliydi.Birsürü yeni güzel insanla tanıştım ve aslında önemli olanda bence buydu.
Az önce katılımcılara bir teşekkür maili attım.Ordada yazdım.Okadar keyif aldımki tadı tamağımda kaldı ve keşke yakın zamanda tekrarı olsa.Umarım yakın zamanda tekrardan bir araya gelebiliriz.
Bu masamın dağılmadan önceki hali :)
Giysilerin bulunduğu askılıktan bir görüntü..

Kendi tasarımım olan gömleklerden biri..Gün sonunda çoğu gitti azı kaldı.Bu gömlekler pek çok sevildi 

Yine kendi tasarladığım tshirtlerde satıştaydı.

Bu işe başlamama sebep olan yakalar :)

Gecen sene tasarladığım çantalarda masamın göz bebeği oldular 

2 sezondur kışın en sevilen parçası zımbalı deri eldivenler.
                                                               Pazara tepeden bakış
Bugünümde ve hergünümde beni yalnız bırakmayan boyfriendciğimin desteklerini gözardı edemem.
Kendisi benim gibi ilk defa böyle bir etkinliğe katıldı.
Daha önce mağazacılık deneyimim olduğundan ve şimdide işletmecilik yaptığımda dolayı ben satışta ve müsteri ilişkilerinde baya pişkinim ama onun ilk deneyimi oldu ve ortaya gerçekten çok komik manzaralar ve geriye hala güldüğümüz anılarımız oldu :)








Bu fotoda Burcu Arkut ile birlikteyim.Kendisi DesıngRoom markasının sahibi.Daha önce hatırlayanlar olur belki birlikte ortak çalışma yapmıştım.Marka adına özel bir kaç yaka tasarımı yapmıştım.Birbirimizi tanıdığımızdan habersiz bize arkalı önlü masa verdikleri için baya şanslıyız:)
Kuzenim ve Lina teyze beni ziyarete geldiler

Bizim Bff *10 yıllık dostlarım beni bugünümde de yalnız bırakmadılar.
(hem yukarı hem aşağı foto)


vee benim Muks Store ekibim 
Etkinlik sona erdiğinde eve varışım sanırım saat 20.00 civarıydı ve ben yarım saat içinde hiçbirşeye elimi süremeden uyuyup kalmışım ve ertesi sabah(aradaki ufak uyanışlarımı saymazsak) 11.30 gibi uyandım.Ho hoh hohhh.Biraz fazla değilmi ? Am bununlada kalmadım.Gözümü açtığımda sanki gece boyunca birinden dayak yemiş gibi hissettiğim içinde işi güzelce ektim ve bütün gün dinlendim.
Oh pek iyi yaptım.Tatlı yorgunluk bunlar.

Son kez etkinliği düzenleyen ekibe ve bugünde beni yalnız bırakmayan herkese teşkür efendim.
Bir dahaki etkinlikte görüşmek üzere (:
xoxo






No comments:

Post a Comment