Wednesday, March 19, 2014

Blooger Bazaar'a Özel Ürünler

23 mart pazar gününe çok az bir vakit kaldı.Zaman daraldıkça bendeki heyecanda artmıyor değil.Neyi nasıl koysam,nerede sunsam gibi fikirler kafamın içinde gezinip duruyor.
Malumunuz başka bir işle daha uğraşıyorum.(Bilmeyenler için kendime ait olan cafe/restaurant işletiyorum)Buradan pek ayrılmadığım için tasarım yapma işine fazla vakit ayıramıyorum.Yapabilmem için ya erken çıkmam yada sıfır aktivite/sosyalleşme ile yaşamam gerekki benim gibi her programa koşarak giden bir gezginci için imkansız bir yaşam biçimi.
Bu sebeple eskisi kadar üretken olamiyordum ki Blogger Bazaar'a katılmayı kafaya koyana dek.
Bende şöyle bir çözüm buldum.Akşamları evde cantamı hazırlarken kullanacagım boncukları iğne iplik herşeyi hazırlayıp gelmeye başladım işe.Kendi işimdeki yoğunluğun az olduğu zamanlarda ofisime çekilip Muks Store için çalışmaya başladım.
Ortaya çıkanlardan son derece mutluluk duyuyorum.
Umarım sizde beğenirsiniz.

Hatırlatma:)
23 MART PAZAR GÜNÜ SAAT:11.00 'DE KAPILARI AÇIYORUZ.
LUTFİ KIRDAR'DA GÖRÜŞMEK ÜZERE:)

HATIRLATMA 2 :)
Ürünleri satın almak  facebook sayfamı inceleyin
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.560645513986131.1073741826.183362078381145&type=3

Beden,fiyat,sipariş bilgisi almak için mugemepa@gmail.com'a mail atabilirsiniz.
















No comments:

Post a Comment