Friday, October 3, 2014

Blogger Bazzar #6 Neler neler yaşandı?



Gecen pazar günü Blogger Bazaar 6 Taksim Curcunada yapıldı.ilkine 5ay önce katılmıştım ve keşkee tekrar yapılsa dememin üstünden 5ay geçmiş.Zaten katılım formunu ilk dolduranlar arasında yer alıyor olabilirim.
Kapıları öğlen 12de açtık ama biz saat 11gibi oradaydık.yine bir telaş hazırlıklar masa düzeni derken bir çoşku eğlence başlayıverdi.Organizasyonu yapan Selin ve Gözdeye burdan tekrar teşekkür etmek istiyorum.
Geçen seferden tanıştığım bir çok blogger yine yerlerini almıştı.Buna ek yine yeni insanlarla tanışma fırsatıda bulmuş oldum.
Şimdi biraz Muks Store masamda neler vardı göz atalım:()

Geçen sezon hazırladığım zımbalı deri eldivenler bu senede favoriler arasındaydı.
2014 yazı için hazırladığım renkli kolyeleri beğeniyorsanız şuan www.modagram.com da satıştalar.ayrıca  www.zet.com da muksstore olarak aratırsanız tüm ürünlerime ulaşabilirsiniz.
Bunlarda cici bici pabuçlarım.

Süslü kokoş şapkalarda oradaydı.
Bu askılığı İkea dan aldım.Ürünler çok şeker durmuyormu?:) 
En sevdiğim ve hala vazgeçemediğim yakalarım yine masamın gözbebekleriydiler.
Ve tabikide çantalar!Ama artık yoklar:) Güle güle kullanılsınlar :)

Birde standıma gelip alışveriş yapan güzel insanlarla güzel anılar bıraktık geriye.Zaten instagramd okadar paylaşımda bulundumki sanırım can sıkmış olabilirim:))

Takip için: Muksstore ------- Instagram hesabımdır.

Blogger Bazaar 7yi iple çekiyoruz değilmiiii????
Burası gerçekten yaşanmalı.Henüz gelmeyen varsa birdahakine mutlaka bekliyorum.Gelen gören/beğenen beğenmeyen/birşeyler alan yada almayan herkese herşeye teşekkürler.
























1 comment:

  1. güzel bir organizasyon olmuş ve instagram çerçevesine bayıldım:)

    ReplyDelete